Sunday, August 21, 2011

تقاضای عاجزانه از مسئولین بالاترین: یا فکری به حال این مجاهدین هنجار شکن بکنید! یا این سیستم فیلتر بالاترین رو غیر فعال کنید!

مجاهدین باید بدونن که اینجا اشرف نیست که چماق بردارن بزنن تو سر کاربرها و ساکتشون کنن البته به دلیل نقص سیستم فیلتر بالاترین این رفتار گله ای گونه خیلی خوب جواب داده و باعث سوء استفاده عده ای هنجار شکن شده .هرچند باید این رو اضافه کنم که منفی گله و هماهنگ در مورد هر نظریه ای بسیار بد و سوء استفاده از قوانین خیلی زشت  و زننده  است.

باید در نظر گرفت که هدف  دست اندر کاران بالاترین از این سیستم فیلتر این نبوده که باعث حذف مخالفین باشه اما در حال حاظر سیستم فیلتر بالاترین ابزاری برای سرکوب و شمشیری برای نابودی لینکها شده که در صورت هماهنگی باندی  بین کاربران نتایجی خوب برای سانسورچیان دارد که البته عواقبی بد برای سایت بالاترین.

کافی است شما در حین ارسال لینک فقط و فقط یکبار بتوانید تعداد رای منفی را از مثبت داده شده بیشتر کنید، تا باعث فیلتر شدن همیشه لینک مورد نظر گردید، حتی در صورت داغ شدن لینک به دلیل پیش فرض همیشه روشن بودن فیلتر، لینک از نظر ها و کلیلک ها دور میماند و تعداد کمی قادر به دیدن لینک مورد نظر میشوند.

برای حل این مشکل 3 راه موجود میباشد:
1.  پیشفرض سیستم فیلتر خاموش باشد و در صورت لزوم هر کس برای خود روشن نماید
2. کلن این سیستم فیلتر بر چیده شود
3. اینکه با کاربرانی که به صورت تیمی و باندی به لینکها منفی داده میشود برخورد شود حالا فرقی نمیکند که چه گروهی باشند

ما کاربران بالاترین باید بدانیم که برای آزادی اینجاییم و  نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم  چون  این رفتار عین دیکتاتوری است و باعث رنجش کابران میشود.

  چند مورد از لینکهای کاربران رو برای نمونه اینجا میگذارم و خودتون قضاوت کنید که با چه رفتار زشت و سانسور گونه ای و گله ای این لینکها به فنا رفته و زحمت عزیزانی که این لینکهارو ترجمه کردن یا نوشتن رو با چند تا منفی گله ای از بین بردن:
البته دوست خوبمون الفرد در این لینک  تذکر داده بود و گوشزد کرده بود اما مثل اینکه ترتیب اثر داده نشده
خلاصه از ما گفتن بود امیدوارم که با همفکری کاربران گرامی و تیم فنی بالاترین راهکاری بجا و برازنده بالاترین ایجاد گردد و مشکل رفع گردد با احترام
http://balatarin.com/permlink/2011/8/15/2666394
 http://balatarin.com/permlink/2011/8/20/2673757
http://balatarin.com/permlink/2011/8/18/2670999

1 comments:

Anonymous said...

چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
How Islam has issued orders to kill more than two billion people?
* هموطنی که نماز می خوانی و روزه می گیری لطفاً این را حتماً بخوان!

ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
(گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
مساله۱ – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
مساله ۲ – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

*( این موضوع شوخی نیست٬ این یعنی کشتن همه هندی ها٬ ژاپنی ها٬ کره ای ها٬ چینی ها و… ٬ این یعنی « کشتن » بیش از دو میلیارد نفرانسان و باجگیری از تمام مسیحیان٬ یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً این کار را انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ این یعنی حقوق بشر اسلامی !؟ این یعنی دوران طلائی خمینی !؟ این یعنی مدینه فاضله اشرف !؟ این یعنی اسلام توحیدی !؟ این یعنی اساس فلسفه اسلامی !؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود). *( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه دوباره گذاشته اند).
* هموطن اگر نماز می خوانی و روزه می گیری احکام آن در کتاب تحریر الوسیله در کنار احکام بالا است٬ آیا وجدان تو راضی به کشتن بیش از دو میلیارد انسان٬ مرد٬ زن و کودک تنها به دلیل مسلمان نبودن می شود؟ آیا می توانی مسئولیت این جنایت بزرگ ضد بشری را که با نام و پشتیبانی معنوی و مادی تو انجام شود را بپذیری؟ از سوی دیگر این افکارو دیدگاه وحشیگرانه بیگانه که قرنها به زبان دیگری در کنج تاریک حجره ها ادامه داشته باعث نابودی چهره صلحدوستی و نجابت ایرانیان شده و صلح و ثبات جهانی را نیز به خطر انداخته است و بطور مسلم باعث جنگهای منطقه ای و بین المللی خواهد شد.
در مورد این حکم اسلام از خاتمی و بنی صدر و رجوی وسروش و عبدالعلی بازرگان و هر کسی که ادعای اسلام دارد سوال کنید تا جواب صریح بدهند.

به پندار نیک٬ گفتار نیک و کردار نیک خویش بازگردیم.
.«کورش فردوسی»

لطفاً این حکم اسلامی را در سایتهای مختلف کپی و پیست کنید تا به اطلاع همه ایرانیان برسد.

Post a Comment

Newer Posts Older Posts