Wednesday, August 24, 2011

آقای موسوی خوئینی یه مثل هست که میگن : دستي را كه نميتوان بريد بايد بوسيد !

محمد موسوی خوئینی، دبیرکل مجمع روحانیون مبارز دراظهار نظری گوهر بار فرموده اند: "اصلاح طلبان نه تنها با شعار علیه رهبری مخالفند" بلکه آنان در چارچوب نظامی دست به کار سیاسی زده اند که تمام اصول قانون اساسی آن و از جمله "اصول مربوط به رهبری، همگی یک کل منسجم را تشکیل می دهند و از یک اعتبار برخوردارند."

قبل از اینکه توضیح بدم نظرم بر این هست که ما مردم  دستبوسی دیکتاتور رو نمیکننم چون اعتقاد داریم که میتونیم دستش رو قطع کنیم.

اینجاست که این ضرب المثل کاملن در مورد شما و برخی از اصلاح طلبان صدق میکنه و برازنده شماست که خدمت مقام عظمای ولایت رفته و دستبوسی کنید همچونان که امثال مهاجرانی و.. خدمت آقا به دستبوسی افتادند.شما اگر عرضه داشتید و ریگی به کفش نداشتید،  آن روزی که مردم جون خودشون رو کف دستشون میگرفتن و به فراخوانهای شما با جون دل گوش میکردن اون یکی دست این مردک رو هم قطع میکردید و نیازی به دستبوسی و پاچه خواری امروزتان نبود. لیاقت شما بیش از این نیست و این صفت دست بوسی برازنده شماست مبارکتان باشد.

جای تعجبش برای من اینجاست که چرا در حین اعتراضات مردم در 2 سال گذشته هیچ مخالفتی با شعار علیه حضرت آقا نداشتید ولی بعد از حدود 2 سال دم برآوردید؟
بوی کباب آمده؟ نزدیکه انتخاباته؟ دنبال سهم خواهی هستید؟

به هر حال دنبال هر چه که هستید و به نمایندگی از هر کس که این سخنان رو فرموده اید بدانید که در همیشه رو یه پاشنه نمیگرده و شما را باز ارجاع میدم به این ضرب المثل معروف که: نون به نرخ روز خور نباشید!

0 comments:

Post a Comment

Newer Posts Older Posts