Wednesday, July 27, 2011

آقایون راه سبز چه با شرط چه بی شرط چه مشروط ،در انتخابات شرکت نمیکنم، چون هنوز نتونستم فراموشش کنم...+18



13 comments:

Anonymous said...

جنبش سبز جنبش یک اه از دل یک جامعه داغدیده در طی‌ دوران حکومت فاشیستی و خونریز این رژیم جنایت کار است .. ما شرکت نمی‌کنیم و با حضور دوباره خود در اعتراضات حق بردارن و خواهران جان باخته را از حلقوم تو جیره خوار رهبری میکشیم بیرون

Areal said...

انتخابات بدترین دشمن اوناییه که اون بچه مظلوم رو به این روز انداختند. به شرط اینکه درست اداره بشه. یعنی کار با یکپارچگی جلو بره. با احساساتی شدن و به این و اون گیر دادن و "خائن" گفتن فقط به نفع خامنه ای و بس

Anonymous said...

انتخابات آری انتصابات هرگز!!!

Anonymous said...

واقعا آدم بايد خيلي بي شرف و پست فطرت باشه که با اين همه جوان معصوم کشته و مجروح شده بعد از انتخابات متقلبانه بازم حرف از شرکت در انتخابات بزنه. تف بر اين آدمهاي بي غيرت و سياست باز. فکر کردين اگه بزارن شرکت هم بکنن چهارتا اصلاح طلب که اونوقت هم برن توي مجلس بشن اقليت بي مصرف که جز سکوت کاري نمي‌تونن بکنن. واقعا آدم بايد خيلي گوسفند باشه بره راي بده!

Anonymous said...

همه اونایی ام که شرکت می کنن مثل این دوست عزیز ساندیس دوست چیزی از شعور و انسانیت نمی فهمه و با الفظ رکیک و تحدید حرف می زنن.شرکت در انتخابات مدیون شدن به خون شهداست

Anonymous said...

تا زمانی که جمهوری اسلامی هست ....اشرکت در انتخابات فرقی با فاحشه بودن ندارد آن یکی تنش را برای نان میفروشد واین یکی شرفش را (البته فاحشه بودن هزار بار شرفش بیشتر است )

Anonymous said...

چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟
تو یا انسانی یا مسلمان!!!

ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
(گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
مساءله 1 - از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
مساءله 2 - حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و چینی ها و...یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود).
( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه گذاشته اند.)
.«کورش فردوسی»

Anonymous said...

عمرا که خودم شرکت کنم و به دیگران هم توصیه خواهم کرد
تمام این کفتار هایی که بسیجی نامیده میشوند امیدوارم ریشه شان از این مملکت ریشه کن بشه

Anonymous said...

تا نابودی کامل جمهوری اسلامی با تمام ارکان و کاسه لیسانش به عنوان یک ایرانی که در ایران زندگی میکنم و به هیچ گروه و فرقه چه داخلی چه خارجی وابسته نیستم و باتوم بسیجی کثیف که با انسانیت هیچ سنخیتی ندارد بر سرم فرود آماده در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم و فقط آزادی بی قید و شرط را از زیر یوق چکمه ولایت( وقیح ) آرزو دارم

Anonymous said...

به نظر میرسد طرح موضوع انتخابات آتی در کشور و در میان نسل جوان به طور کل دسیسه ای دیگر از سوی کودتاگران تشنه به خون ملت و لاشخوران ذلیل حکومت جمهوری اسلامی باشد؛ چرا که اصلا جای بحث و سخنی باقی نیست که هیچ انسان آگاه، عاقل و دارای قدرت درک از شرایط موجود در ایران حاضر به شرکت در این نمایش مضحک معلوم الحال نخواهد بود

Anonymous said...

این خارج از ایرانیها فاشیست تر از رژیم نژادپرست کنونی ایران هستند که حتی حاضر نیستند ده دقیقه زبان مادری میلیونها انسان غیرپارس در مدارس تدریس شود.
رضا از زنجان

Anonymous said...

اصولأ طرح سوال شرکت کردن یا نکردن در انتخابات انحرافی و تفرقه افکنانه است، بخصوص برای نسلی که گمان میبرد که مبارزه با جمهوری اسلامی از خرداد ۸۸ آغاز شده و پیش از آن مملکت زیر سایه رهبر کبیر امن و امان بوده است. اساس و مبنای انتخابت در جمهوری اسلامی از همان روز ۱۲ فروردین ۵۸ بّر مبنای تقلب و حذف مخالفان بوده است. دل بستن به شرایط مسخره "رهبران گمنام" و "در پرده" شورای سبز امید که ابلهانه گمان میبرند که با قرار دادن این شرایط دارند به نوعی با تند روهای دولتی "اتمام حجت" میکنند، و شرکت در سیرک انتخابات جز دلسردی بیشتر برای مردم و نسل سومی که به برکت دودوزه بازی و مصلحت اندیشی‌ مشتی به اصطلاح رهبر سیاسی تا کنون نصیبی جز فقر، فحشا و اختناق نبرده اند، نخواهد داشت. تحریم گسترده انتخابات در کنار مبارزه (چه صلح جویانه و مدنی و چه انقلابی‌ و تند) حکومت ورشکسته اسلامی را بیش از پیش در وضعیت بازنده قرار میدهد. به گواه عکس بالا، سربازان گمنام امام زمان از هیچ جنایتی رویگردان نیستند، چه مردم در این شو انتخابات شرکت کنند و چه نکنند، پس لاقل تتمه حرمت و آبروی ایرانی را با عدم شرکت در این انتخابات در سطح منطقه و جهان حفظ کنیم.

Anonymous said...

کامنت‌های در تایید شرکت در انتخابات و نژاد پرستانه مشخصا از سوی مزدوران حکومت است. مفعولین فکری که به فاحشگی سیاسی برای قوادان مصدر کار مشغولند و بعضا به آن افتخار هم میکنند.

Post a Comment

Newer Posts Older Posts